پاورپوینت خانه‌ هاي هوشمند

دسته بندي : مهندسی » مهندسی معماری
دانلود پاورپوینت با موضوع خانه‌ هاي هوشمند،
در قالب ppt و در 73 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

خانه های هوشمند
مديريت هوشمند ساختمان BMS
كابل ها و تجهيزات فيبر نوري
دستگاه هاي فيوژن و تست
قفل هوشمند
آسانسور هوشمند
آنتن مرکزی


بخشی از متن پاورپوینت:
خانه هوشمند معمولاً یک خانه یا ساختمانی است که در آن از تجهیزات خاصی با ساختار ویژه جهت کنترل و مانيتورينگ خانه استفاده مي گردد.
فرض كنيد در يك زمستان سرد ناگهان تصميم مي گيريد كه تعطيلات آخرهفته را به دور از جنجال و هياهوي شهر شلوغ خود با استراحتي كوتاه در يكي از شهرهاي خوش آب و هواي كشور بگذرانيد . تصور كنيد در هنگام بازگشت به سوي محل سكونت خود با يك پيام كوتاه از طريق تلفن همراهتان به راحتي محيط خانه را پذيراي حضور خود مي كنيد. بخاري ها را روشن و دماي مطلوبتان را در اتاق ها و فضاي خانه فراهم مي كنيد ، آب گرم حمام را محك مي زنيد و چراغ ها را پيش از رسيدن روشن مي كنيد تا در هنگام ورودتان به منزل هيچ مشكل خاصي نداشته باشيد.
 
از سوي ديگر با يك پيام كوتاه مشابه به محل مسكوني تان در شهر مي توانيد از خاموش بودن همه چراغ ها مطمئن شويد و با به كار انداختن سيستم ايمني خانه از شر دزدها در امان باشيد. حتي در هرلحظه از طريق صفحه نمايش تلفن همراه قادر خواهيد بود درون منزلتان را ببينيد. درواقع ديگر زمان آن رسيده است كه بانوي خانه از دغدغه هاي هميشگي بسته بودن شير گاز و نشت ماشين لباسشويي و ... ساعت هاي فعاليت و استراحت خود فارغ شود، زيرا قابليت هاي نوين خانه هاي هوشمند چنان امكانات گسترده اي را در اختيار خانواده ها قرار مي دهد كه هر مشكلي در كمترين زمان ممكن از ميان برداشته مي شود و رفاه و آسايش بسياري براي آنان به ارمغان مي آورد ...
دسته بندی: مهندسی » مهندسی معماری

تعداد مشاهده: 9522 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 73

حجم فایل:379 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 73 اسلاید، قابل ویرایش.